استراتژی فروش برای افزایش فروش ,

menuordersearch
nicetejarat.ir
۱۳۹۷/۴/۶ چهارشنبه
(46)
(0)
استراتژی فروش برای افزایش فروش
استراتژی فروش برای افزایش فروش

استراتژی فروش برای افزایش فروش

خواه این یک خدمات، یک محصول یا یک قطعه اطلاعات ارزشمند باشد - هر کسی چیزی دارد که می‌تواند بفروشد.اما تنها راه موفقیت یک کسب و کار، به دست آوردن مشتریان و افزایش فروش از طریق آن خدمات، محصول یا اطلاعات است.

با این حال، نمی‌توانید امیدوار باشید که کسی به محصول شما برخورد کند و آن را بخرد.افزایش فروش به تنهایی اتفاق نمی‌افتد، بلکه نتیجه استراتژی های فروش متفکرانه ای است که برنامه ریزی و اجرا می‌شوند.اگر بتوانید هر مرحله از فرآیند فروش خود را حتی اندکی بهبود بخشید، می‌توانید فروش را بسیار افزایش دهید.

افزایش فروش با افزایش سرنخ

یکی از راه های قدرتمند برای افزایش فروش، افزایش سرنخ است. هرچه افراد بیشتری به سیستم نقطه فروش یا محل کسب و کار شما دسترسی داشته باشند به این معنی است که افراد بیشتری امکان خرید از شما و افزایش سود شما را خواهند داشت.

مشتری خود را به وضوح تعریف کنید

ابتدا باید بدانید که چه کسی را هدف قرار می‌دهید. چه کسی به احتمال زیاد محصول شما را می‌خرد و بلافاصله آن را می‌خرد؟

یک آواتار از آن مشتری ایجاد کنید. از خود سؤالات خاصی در مورد آنها بپرسید:

آن ها چند ساله هستند؟

خانم هستند یا آقا؟

جوان هستند یا مسن؟

چقدر پول در می‌آورند؟

آنها به چه چیزی علاقه دارند؟

اولویت آنها چیست؟

دانستن پاسخ این سوالات به شما کمک می‌کند تا پیام های دقیق تری در مورد محصول خود ایجاد کنید و مخاطبان مناسب را در تلاش های بازاریابی خود هدف قرار دهید.

وقتی مطمئن شدید که درک روشنی از مشتری ایده‌آل خود دارید، آنگاه می‌توانید بفهمید که چگونه می‌توانید کمک کنید. این معمولا به عنوان فروش مشاوره ای نامیده می‌شود، جایی که شما با مشتری مشورت می‌کنید و متوجه می‌شوید که او به چه چیزی نیاز دارد.

محصول یا خدمات شما چه مشکلی را حل می‌کند؟ چگونه به نقطه درد مشتری شما رسیدگی می‌کند؟

اگر مشتری خود را به درستی شناسایی کرده باشید و بدانید محصول شما چگونه به حل مشکل آنها کمک می‌کند، آنها آن را از شما می‌خرند. اما اگر مشتری که تعریف کردید این مشکل را نداشته باشد، محصول شما را نمی‌خرد.

تمام موفقیت‌های بزرگ و همه ثروت‌های بزرگ از خدمت به مردم با آنچه می‌خواهند، ناشی می‌شود. با اتخاذ یک طرز فکر "کمک" به جای "فروش"، می‌توانید درک کنید که چگونه به مردم خدمات بهتری ارائه دهید و خدمات باورنکردنی به مشتریان ارائه دهید.

روش 100 تماس را امتحان کنید

اگر ترس از رد شدن چیزی است که شما را از شروع گفتگوهای فروش باز می‌دارد، تمرینی وجود دارد که به شما کمک می‌کند اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید. سرنخ های بیشتری به نام روش 100 تماس ایجاد کنید. با 100 مشتری در سریع ترین زمان ممکن، چه از طریق تماس تلفنی یا ایمیل شخصی، ارتباط برقرار کنید.

هدف تمرین صحبت کردن با مردم است، نه لزوماً دیدن نتایج - هرچند ممکن است این اتفاق بیفتد!

وقتی این کار را انجام می‌دهید، نه تنها از برداشتن تلفن ترسی نخواهید داشت، بلکه یاد می‌گیرید که مردم چگونه به پیشنهاد شما پاسخ می‌دهند و به دلیل آن فروشنده بهتری خواهید شد. فقط مطمئن شوید که کیفیت تماس را فدای آن نکنید تا آن را از لیست خود خارج کنید.شما هرگز نمی‌دانید چه کسی می‌تواند به مشتری پولی تبدیل شود.

از تبلیغات استفاده کنید

گاهی اوقات منطقی است که برای کسب درآمد پول خرج کنید، اما نیازی به هزینه زیادی نیست. با یک تبلیغ مناسب، حتی یک بودجه کم نیز می‌تواند موثر باشد و باعث افزایش سرنخ ها شود. شما فقط باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، کجا می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و برای چه مدت. بسته به اینکه مشتری شما در کجاست، تبلیغات گوگل، فیسبوک و اینستاگرام را در نظر بگیرید.

با ارتباط با مشتریان خود فروش را افزایش دهید

ایجاد اعتماد با مشتریان برای متقاعد کردن آنها برای خرید آنچه می‌فروشید، کلیدی است. حتی در دنیایی که به طور فزاینده مجازی می‌شود، راه‌های زیادی برای ارتباط با مشتریان، ایجاد اعتماد و کسب نفوذ وجود دارد.

مزیت رقابتی خود را توسعه دهید

این احتمال وجود دارد که شما تنها کسی نباشید که محصول یا خدمات خاص خود را می‌فروشید. بنابراین بسیار مهم است که بتوانید مزایا یا نتایجی را که مشتریان از خرید محصول یا خدمات شما دریافت خواهند کرد و در هنگام خرید محصول یا خدمات رقیب شما به دست نمی‌آورند، توضیح دهید.

قیمت مناسب را انتخاب کنید

قیمتی که برای محصول یا خدمات خود تعیین می‌کنید مهم است. نه تنها بر سود شما تأثیر می‌گذارد، بلکه بر ارزش درک شده چیزی که ارائه می‌دهید نیز تأثیر می‌گذارد.

با سرمایه گذاری روی خودتان فروش را افزایش دهید

بهبود توانایی خود برای فروش و تبدیل مشتریان بالقوه علاقه مند به مشتریان پولی یکی از مهم ترین کارهایی است که می‌توانید برای افزایش فروش انجام دهید. بخش‌های زیادی از فرآیند فروش وجود دارد و بهبود حتی یکی از آنها می‌تواند تأثیر چشمگیری بر نتایج شما داشته باشد.

یاد بگیرید چگونه مذاکره کنید

در مرحله‌ای از سفر فروش خود، با کسی روبرو خواهید شد که خواهان قیمت پایین‌تر یا سود اضافی است، یا موقعیتی که در آن باید مصالحه کنید.

یادگیری نحوه مذاکره نه تنها می‌تواند به شما در بهبود رابطه با مشتریانتان کمک کند، بلکه می‌تواند به فروش بیشتر شما نیز کمک کند. بهترین مذاکره کنندگان به دنبال بهترین منافع مشتری خود هستند و راه حلی را پیدا می‌کنند که برای هر دو طرف مفید باشد.

منبع : فروشگاه اینترنتی نایس تجارت

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
mr.jabery
سه شنبه ۲۴ بهمن ۲
پاسخ
(2)
()
mr.jabery
بنظر بنده تبليغات حرف اول و ميزنه و اگه که محصول خوب باشه، فروش هم بعد از تبليغات افزايش پيدا ميکنه. اين تجربه شخص خودم هستش.
پاسخ مدیر سایت
احسنت و سپاس از شما.
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatinstagrameitaa
logo

دفتر مرکزی : شیراز - خیابان هرمزگان - هرمزگان 20
ساختمان مهر2 - نایس تجارت. تلفن پشتیبانی 09033458116(ساعت تماس10صبح الی 17)
info@nicetejarat.ir
nicetejarat@gmail.com