پرسش های متداول ,

menuordersearch
nicetejarat.ir
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.
به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می‌رسد ؟
جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید .
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
پس از خرید محصول مورد نظرم، اگر سوالی در مورد آن داشتم چه کنم؟

اغلب محصولات این فروشگاه با سیستم همکاری در فروش ارائه شده اند و در آخرین مرحله برای پرداخت مبلغ به فروشگاه مورد نظر هدایت می‌شوید. اگر سوالی یا مشکلی در مورد محصول خریداری شده خود داشتید به پشتیبانی آن فروشگاه پیام بدهید و یا در غیر این صورت از طریق پشتیبانی نایس تجارت مشکل خود را مطرح کنید تا پیگیری لازم انجام گیرد.

محصولی برای فروش دارم، آیا میتوانم از طریق فروشگاه نایس تجارت آن را به فروش برسانم؟

بله. شما می‌توانید هرگونه محصولی که قابل دانلود باشد را پس از مکاتبه با پشتیبانی سایت نایس تجارت به فروش برسانید. لازم به ذکر است که محصول شما باید مطابق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران باشد و در صورت مغایرت، این محصول از طرف پشتیبانی سایت مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت. جهت اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه ی * کسب درآمد در نایس تجارت * مراجعه کنید.

چگونه محصول مورد نظرم را در زمینه ای خاص پیدا کنم؟

شما می‌توانید در بالای صفحه سایت در قسمت جستجو، محصول مورد نیازتان را بیابید. یا در بالای سایت سمت راست سه خط را زده و از منوی سایت دسته بندی ها را مشاهده کنید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر به صفحه ی *راهنمای سایت* مراجعه فرمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatinstagrameitaa
logo

دفتر مرکزی : شیراز - خیابان هرمزگان - هرمزگان 20
ساختمان مهر2 - نایس تجارت. تلفن پشتیبانی 09033458116(ساعت تماس10صبح الی 17)
info@nicetejarat.ir
nicetejarat@gmail.com