خدمات بازاریابی ویدیویی به سازمان ها و کسب و کارها این امکان را میدهد که به راحتی ویدیو را در استراتژی بازاریابی خود قرار دهند. این موضوع برای سازمانهای مدرنی که به دنبال رقابت در اقتصاد دیجیتال اول هستند، اهمیت بیشتری پیدا میکند.
از افزایش تعامل گرفته تا کاهش نرخ پرش و به طور کلی تبدیلهای بالاتر، بازاریابی ویدیویی یک تاکتیک فوقالعاده قدرتمند است که میتوانید از آن به عنوان یک ستون اصلی در استراتژی بازاریابی فعلی خود استفاده کنید.
در واقع گنجاندن یک ویدیو در صفحات فرود میتواند تبدیلها را تا ۸۰ درصد افزایش دهد. این افزایش در نرخ تبدیل واقعاً نشان دهنده تأثیری است که ویدیو میتواند به عنوان مؤلفه اصلی استراتژی بازاریابی محتوای شما داشته باشد.
در حالی که استراتژی بازاریابی محتوای شما باید طیفی از انواع محتوا و فرمتها را داشته باشد، ترکیب ویدیوها در وبلاگها، پستهای رسانههای اجتماعی و حتی کمپینهای تبلیغاتی میتواند عملکرد آنها را افزایش داده و ارزش بسیار زیادی برای سازمان شما ایجاد کند.
ایجاد استراتژی بازاریابی ویدئویی
هنگامی که نوبت به ایجاد و اجرای یک استراتژی بازاریابی جدید میرسد، بسیار مهم است که ابتدا یک برنامه عملیاتی ایجاد کنید که بتواند کمی راهنما باشد. به این ترتیب، شما ایده ای دارید که چه مراحلی را باید انجام دهید تا در نهایت به هدف خود برسید.
پنج مرحله شامل ایجاد یک برنامه بازاریابی ویدیویی
با بازاریابی ویدئویی، و سایر اشکال بازاریابی محتوا، اولین گام همه چیز در مورد شناسایی اهداف شما است. در واقع چهار مرحله در ایجاد یک برنامه بازاریابی ویدیویی جامع و قدرتمند وجود دارد که مصرف کنندگان را درگیر و تبدیل میکند. آن مراحل عبارتند از:
شناسایی هدف
تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف
حسابرسی نیازهای خلاقانه
زمان بندی جدول زمانی
بیایید این مراحل را بیشتر تجزیه کنیم تا ایده ای از آنچه در هر یک از آنها وجود دارد را به دست آوریم تا بتوانید فعالانه شروع به ایجاد و پذیرش استراتژی بازاریابی ویدیویی برای برند خود کنید.
1. شناسایی هدف
این اولین مرحله در فرآیند است. با ایجاد اهداف خاص برای استراتژی محتوای ویدیویی خود، به طور طبیعی معیارهایی را که میخواهید برای سنجش موفقیت اندازه گیری کنید، کشف خواهید کرد.
ویدئوها میتوانند اطلاعاتی، سرگرمکننده، یا جایی کاملاً در این بین باشند. درک آنچه میخواهید استراتژی محتوای ویدیوییتان انجام دهد، به شما کمک میکند به سؤالات دیگری در توسعه و اجرای مؤثر استراتژی پاسخ دهید.
به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش میانگین زمان تعامل در صفحات فرود و همچنین ترافیک ارگانیک است، باید مطمئن شوید که این معیارها را پس از استقرار استراتژی بازاریابی ویدیویی خود ردیابی کنید.
اگرچه هدف واقعاً شروع است. هنگامی که توپ در حال چرخش است، کار واقعی شروع میشود. با این حال، نکته خوب این است که داشتن اهداف به شما کمک میکند تا مراحل دیگری را که در ایجاد یک برنامه بازاریابی ویدیویی جذاب است، مانند شناسایی مخاطبان هدف خود، طی کنید.
2. تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف
اینترنت یک مکان کاملاً عظیم با حجم تقریباً بی نهایت محتوا است. همانطور که گفته شد، حتی یک نفر روی زمین هرگز نمیتواند حجم عظیمی از اطلاعات و محتوای موجود در آنجا را هضم کند. به همین دلیل است که محدود کردن مخاطبان هدف بسیار مهم است، به خصوص وقتی صحبت از ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا باشد.
به عنوان مثال، یک برند غذایی کاملاً طبیعی برای حیوانات خانگی ممکن است به طور خاص متخصصان جوان، مجرد و شاغل با مقدار مشخصی از درآمد قابل مصرف، و همچنین دوستداران حیوانات و فعالان محیط زیست را هدف قرار دهد.
در حالی که این سه گروه مصرف کننده اساساً با یکدیگر تفاوت دارند، همه آنها صاحبان حیوانات خانگی آگاه به رژیم غذایی بالقوه هستند، و در نهایت آنها را به مخاطبی عالی برای یک برند رده بالای غذای حیوانات خانگی تبدیل میکند که به استراتژی بازاریابی ویدیویی متمایل است.
3. حسابرسی نیازهای خلاق
شما تحقیقات را انجام داده اید، مخاطبان هدف خود را محدود کرده اید، و اکنون آماده هستید که به طور فعال برخی ویدیوها را شروع کنید تا به مشتریان خود فشار بیاورید.
مطمئناً زمانی که استراتژی ویدیویی خود را شروع میکنید، به این مرحله هیجان انگیزی میرسید، اما شما از دیدن نور در انتهای تونل فاصله دارید. در این مرحله، باید یک ممیزی نیازمندیهای خلاقانه انجام دهید که به تجهیزات و نیازهای استعدادها اطلاع میدهد.
این ممیزی اندکی به اهداف تعیین شده قبلی بستگی دارد. اگر واقعاً فقط به دنبال استفاده از محتوای ویدیویی برای رسانههای اجتماعی هستید، ممکن است بتوانید از فیلمبرداری در چیزی ابتدایی مانند آیفون خلاص شوید.
اگر به دنبال ایجاد ویدیوهای طولانی تر، انجام ویرایش گسترده یا انتشار با وضوح بالا هستید، ممکن است به تجهیزات پیچیده و توانمندتری نیاز داشته باشید. علاوه بر این، شما به متخصصان آموزش دیده برای کار با این تجهیزات و استعداد خلاق برای فیلمنامه، کارگردانی، فیلمبرداری و ویرایش ویدیوهایی که قصد استفاده از آنها را دارید، نیاز دارید.
4. زمان بندی جدول زمانی
پس از گذراندن سه مرحله اول، ایده تا حدودی محکمی خواهید داشت که استراتژی بازاریابی ویدیویی اولیه شما چگونه خواهد بود. شما اهداف خود، مخاطبان هدف خود و همه چیز در مورد تجهیزات و استعداد خلاق لازم را خواهید شناخت.
پس، چه چیزی باقی میماند؟ خوب - اگر جدول زمانی مشخصی از معیارها، سررسیدها و نقاط عطف مورد انتظار وجود نداشته باشد، پروژه های سطح سازمانی میتوانند به سرعت از مسیر خارج شوند. هنگامی که توانستید محدوده خود را تعیین کنید، باید ایده خوبی در مورد مدت زمان اجرای واقعی داشته باشید.
یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که همیشه تمرین خوبی است که زمانبندی برنامهریزی شده داشته باشید، اما همچنین میخواهید در تاریخهای سررسید تا حدودی انعطافپذیر باشید. به خصوص در مورد ابتکارات جدید.
منبع : فروشگاه اینترنتی نایس تجارت
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
دفتر مرکزی : شیراز - خیابان هرمزگان - هرمزگان 20
ساختمان مهر2 - نایس تجارت. تلفن پشتیبانی 09033458116(ساعت تماس10صبح الی 17)
info@nicetejarat.ir
nicetejarat@gmail.com
فروشگاه اینترنتی نایس تجارت
یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را به دست مشتریان خود برساند؛ ویژگیهایی که فروشگاه اینترنتی نایس تجارت سالهاست بر روی آنها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.این فروشگاه بر پایه ی سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش محصولات ایجاد شده است.
تمام تلاش ما بر این بوده که محصولات دانلودی و غیر دانلودی متنوعی را بصورت یکجا گردآوری کنیم تا دستیابی شما به محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن فراهم سازیم. شما میتوانید در تمامی روزهای هفته و تمامی شبانه روز، سفارش خود را به سادگی ثبت کرده و آن را در اختیار داشته باشید. رضایت مشتری اولویت اول نایس تجارت است.
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.