کدباز و قابل تغییر برحسب نیاز
قابل استفاده جهت یادگیری و آموزش پایگاه داده، مایکروسافت اکسس و vba در اکسس
خودکارسازی شده با کدهای برنامه نویسی VBA
ثبت مشخصات پرسنل شامل: شماره پرسنلی، نام، نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر، تاریخ شروع و پایان همکاری با امکان مشخص کردن وضعیت همکاری، اطلاعات تماس شامل تلفن همراه و ثابت و آدرس
ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل: در هر تاریخ دلخواه با کلیک دکمه مربوطه در لیست حضور و غیاب و با وارکردن تاریخ و کلیک دکمه ذخیره، به صورت خودکار یک لیست شامل تمامی پرسنلی که در حال همکاری میباشند ایجاد شده و برای وضعیت آنها (مأموریت، مرخصی، استراحت، حاضر، غایب) مقدار پیش فرضی در نظر گرفته میشود که با کلیک موس میتوان وضعیت را به دلخواه تغییر داد.
اجزای فایل:
شامل چهار جدول، هفت کوئری انتخاب (سلکت کوئری)، ده عدد فرم و سابفرم، پنج گزارش و یک شیئ ماژول کد VBA
جداول (تیبل): مشخصات پرسنل، لیست کارکرد و حضور و غیاب، جزئیات لیست کارکرد شامل کد و نام پرسنل و وضعیت (حاضر، غیاب، استراحت، مأموریت و سایر)
پرس وجوها (کوئری): شامل هشت کوئری از نوع سلکت کوئری جهت گزارشگیری و تهیه رکوردست مورد نیاز فرمها
فرم ها (form): هشت عدد فرم و سابفرم جهت نمایش لیست پرسنل و کارکرد آنها با امکان فیلتر و سرچ و گزارشگیری و نیز فرم های ورود اطلاعات
گزارشات (Report): تهیه گزارش از مشخصات پرسنل و کارکرد آنها به صورت ساده و تفکیک و گروه بندی کارکرد اشخاص
امکان تهیه خروجی از گزارشات با فرمت اکسل، پی دی اف، تکست و... با انتخاب عنوان گزارش مورد نظر
ماژول کد vba: شامل سابروتین های بررسی کننده اعتبار کد ملی، ایجاد خروجی از کوئری ها با فرمت اکسل و... و نیز بروزرسانی خلاصه عملکرد پرسنل در تیبل پرسنل و لیست های حضور و غیاب
دفتر مرکزی : شیراز - خیابان هرمزگان - هرمزگان 20
ساختمان مهر2 - نایس تجارت. تلفن پشتیبانی 09033458116(ساعت تماس10صبح الی 17)
info@nicetejarat.ir
nicetejarat@gmail.com